background

Leelou Blogs

Monday, February 6, 2012

in memories 2011, 2012 dunia baru.

actlly, rumah baru, housmate lama jadi baru, 
hidup baru, persekitaran yang baru.
sangat happy dengan hidup yang baru. hanya ditemani kawan-kawan dan family.
dekat shah alam aku ada kawan-kawan. 
dekat kuala pilah aku ada atok, mak, adik dan abg. 
LOST? 
yes, banyak aku lost dalam jangka masa 2011.
nenek aku, boyfriend aku. semua pergi tinggalkan aku.
aku dah boleh menapak dengan kaki sendiri. aku dah boleh hidup perlahan-perlahan dengan tiada nya mereka.
tentang hidup aku lepas ni biar lah aku bentuk sendiri,
buruk baik semunya aku yang akan control after ni. aku kena belajar bawak hidup aku.
2011.
amat mencabar hidup aku sebagai seorang perempuan. 
aku kenal erti sosial, baik, kenal manusia, YES, PELBAGAI manusia. 
2011 sama seperti 2009. 
2009 aku kenal erti REMAJA.
2011 aku kenal erti DEWASA.




aku akan jadikan hari yang mendatang lebih elok. 
INSYALLAH, tanpa orang tersayang di sisi :')

No comments:

Post a Comment